Elektroninė prekyba ir eksportas
Užsienio prekyba atrodo tarsi didelis laiptelis aukštyn verslo sektoriuje. Ir jį žengti gali dažnas e. verslas. Turint tokias plačias prekybos be sienų galimybes, kokias matome šiais laikais, būtų tikrai gaila jomis nepasinaudoti, tiesa? Todėl jei vystote elektroninę prekybą Lietuvoje, galbūt verta siekti aukštesnių tikslų ir išbandyti savo sėkmę prekiaujant ir kitose šalyse. Elektroninė prekyba ir eksportas suteikia tokias plačias galimybes, jos prieinamos kone kiekvienam ir tai yra vienas iš efektyviausių įrankių, siekiant auginti klientų ratą, sėkmingai didinti pardavimus bei plėsti savo verslą už Lietuvos ribų. Kai kurie stokoja tik ryžto, o kiti nežino, kokių priemonių imtis, norint įsilieti į kitos šalies prekybos sektorių. Tad štai keli aspektai, kurie gali būti puikiu startu.
Domenas
Pasirinkę šalį, kurioje norite vykdyti savo e. prekybą, pasirūpinkite tai šaliai skirtu domenu. Pavyzdžiui, jei norite įsilieti į Latvijos rinką, tai būtų domenas.lv, į Lenkijos – domenas.pl, į Vokietijos – domenas.de ir t.t.
Užsienio prekyba: kaip tapti matomu paieškos rezultatuose?
Taigi, tarkime, jau turite atitinkamai šaliai pritaikytą domeną, ir kas tada? Potencialūs pirkėjai iš kažkur turėtų sužinoti apie jūsų produkciją. Negana to, jūs dar turėsite ir konkuruoti su vietiniais prekybos subjektais, tad investuoti į gerą SEO specialistą bus labai taiklus sprendimas.
SEO optimizavimas
Tarptautiniams projektams, siekiant sėkmės, verta investuoti į pilną SEO paslaugų paketą, apimantį daug dedamųjų: nuo išsamaus rinkos tyrimo paieškos sistemoje iki SEO išpildymo, galbūt ir pagalbinių svetainių kūrimo. Vienas iš pirmųjų ir reikšmingiausių žingsnių SEO kelyje yra raktažodžių tyrimas. Būtent dėl jo vaidmens visame procese svarbu pasirinkti labai gerą SEO specialistą. Toks tyrimas padės nustatyti paieškos tendencijas konkrečioje rinkoje, į kurią orientuota jūsų elektroninė prekyba, taip pat leis parinkti optimalias darbų apimtis, racionaliai paskirstyti turinį projekte, o taip pat ir nuspręsti, ar į konkrečią rinką apskritai verta bandyti įsilieti.
SEO kontekste galime išskirti ir kalbos svarbą – reikėtų, kad turinys svetainei būtų ne verstinis, tačiau lokalizuotas būtent atitinkamai rinkai.
Daugeliu atvejų vien vidinio SEO neužteks, reikės ir išorinės strategijos – čia jums taip pat nepamainomas pagalbininkas bus SEO profesionalas, kadangi išorinis SEO kitose šalyse gali labai stipriai skirtis nuo to, kas taikoma Lietuvoje.
AdWords
Tai vienas iš senesnių reklamos kanalų, bet vis dar populiarus – pelnytai. „Google“ tikrai galime vadinti erdve, kurioje kasdien sulaukiama daugybės klausimų pačiomis įvairiausiomis temomis. Pasinaudojus AdWords privalumais jūsų reklama bus rodoma potencialiam klientui būtent tada, kai jis paieškos sistemoje Google ieškos to, kuo prekiaujate, arba bent labai panašaus.
Pasirinkę AdWords galėsite nusistatyti biudžetą, kuris bus tinkamas jūsų verslui, pasirinkti regionus, kurių vartotojams reklama bus rodoma, reklaminę kampaniją bet kada galėsite sustabdyti, vėl „paleisti“, koreguoti pasirinktą biudžetą, o geriausia – kad mokėsite tik už paspaudimus, t. y. tada, kai potencialus pirkėjas spusteli reklamą ir atkeliauja į jūsų puslapį.
Tad jei užsienio prekyba yra dar vienas jūsų tikslas, pasinaudodami tam tikrais įrankiais virtualioje erdvėje galite sėkmingai jį pasiekti.